Pindah Rumah..

Sebenarnyer,kiter nyer tajuk hari ni bknyer 'Pindah Rumah',tetapi pasal tajuk buku citer....hi3

anyway,aku baru 1# time beli buku cite melayu...buku ni cite pasal sorang budak pempuan,ayh die naik pangkat kerja...so,boss ayh dier suruh pindah kat Kuala Lumpur...sbb ayh dier kena uruskan something kat sane...anyway,bdk kecik sorang ni sedih,sbb kena tinggalkan umah ni,kwn2 dier,and kucing dier...alaa,mcm sorang ni...pemilik blog ni..ha3...lupe nk bagi tahu korang,nama dier Aisyah Sofia...

And btw,kalo korang nk beli buku ni belilah....siri 1,beli kat MPH....hargenyer???x ingat lah...sori eh..hahaha..lepas ni aku nk beli lagi...siri 2...tajuk??BULI...hah!!!takutnyer...ha3..nk tahu x abis buku tu bile??2 hari jer...x dpt dibayangkan...he3..mase ni,kena bace buku,(MAP)Motivasi Alihan Pelajar...untuk remaja sebenarnyer...kakak aku yg belikan untuk aku...walaupon aku x mintak pon..anyway see ya later!!

1 comments:

aku x bace pon buku motivasi tu...he3

 

Post a Comment