Selsema...

MASHAALLAH!!!selsema aku ni x baik2 lagi ker??apasal ah,aku selalu jadi mangsa 'selsema'??dh lah abg aku sorang ni,baru habis baik drpd demam,pastu sekarang ni aku plak?tapi aku sebenarnya x demam,cume selsema ngan batuk jer...hihihi...

Hari tu mk aku suruh mkn ubat selsema,nama ubat tu "Zirtech-D"...tu ubat pil....mk aku ckp ubat tu boleh hilangkan selsema,resdung,bersin,ngan lain2 lagilah...ubat tu mk aku amek drpd mak cik aku...first2,mk cik aku bagi kat mk aku sbb abg aku yg ade resdung tu ade masalah sket..ye ker???x pasti ah...

Anyway,aku mkn lah ubat tu,semalam,aku mkn sebiji,hari ni aku mkn sebiji ker dua biji??(entahlah)...tapi yg semalam aku mkn tu,baik sket...tapi hari ni nyer,stlll selsema lagi...maybe sbb mlam tu,aku tidur aku bukak air-cond....hihihi...biasalah,aku x sker panas2...

Eh,aku kena chow lah,lagipon selsema aku ni bertambah kot..hehehe...aku ni 'out' sket...k lah bye...

0 comments:

Post a Comment