Sup Daging..

Ni ah,nk citer sket...pasal sup daging...

Tadi mkn tengahari ade lauk sayor sawi,kentang sambal and ape lagi,sup daging lah...

Aku dpt mkn nasi ngan sayur ngan sup daging jer...nk tahu x knp aku x nk mkn kentang sambal?sbb warne dier...alaa,merah tapi mcm hangus jer..soo aku x mkn lah...aku dpt mkn dua lauk jer..

First,aku rase sayur dulu...rase dier sedap dn masin sket,tapi ok lah..
Second lak,aku mkn sup daging...aku mkn daging dier dulu,pastu aku rasa dier punye air tu...MasyAllah!!tawar doh...sbb tu lah aku cite kat blog ni pasal "Sup Daging"....
Third,nasi??biasalah kan..hehehe..

Bile aku rase sup daging tu,rasa die mcm air kosong tau...kalo ye pon ltk lah garam ke,ape ker...
ni x...ish,ish...tapi x per,lagipon yg masak ni org gaji baru...belum kahwin..patutlah...same jer mcm org tu hahaha...

Bile aku habis mkn nasi tu,aku tengok mangkuk sup daging tu,tinggal sket...sedap ker??mungkin aiman nk bwk bkl kot...hihihi..sori lah man..hehehe..

0 comments:

Post a Comment